Weer verder - Reisverslag uit Weert, Nederland van Lia en Karel Kaandorp - WaarBenJij.nu Weer verder - Reisverslag uit Weert, Nederland van Lia en Karel Kaandorp - WaarBenJij.nu

Weer verder

Blijf op de hoogte en volg Lia en Karel

17 Februari 2016 | Nederland, Weert

Om 8 uur reden we weg en stonden al aan de D2009 richting Troyes, dus dat was super. Een prachtige weg binnendoor gereden en de zon scheen ook nog,
We zijn aangekomen in Massiac op de camperplaats, er is helaas geen stroom, maar hij is gratis en dus zijn we de brug overgelopen naar het centrum om een restaurant te zoeken. De meeste restaurants zijn gewoon gesloten in de winter, uiteindelijk was er een creperie die open was. Hebben heerlijk gegeten Karel een crepés met Canard en de rest crepés met steak hachee en gegratineert met kaas, wijntje en biertje erbij......
Weer heerlijk teruggelopen, al was het wel zeer koud met een snijdende wind. Karel was nog bang dat het zou gaan sneeuwen en dan word de A75 naar Millau afgesloten.
Woensdagmorgen om 8 uur gingen we weer van start, het vroor nog 4 gr en de weg pikkelde een beetje. Verderop reden we langs de sneeuw, want de weg was al geschoven. Het was prima te doen en niet glad. Prachtige weg , klimmen en dalen met mooie uitzichten en de temperatuur liep op. Ank riep op , Giel heeft zijn korte broek aangetrokken net onder het rijden. We zijn nu in Cambrils op de camping en zijn langs de boulevard naar een restaurant gelopen en hebben weer heerlijk gegeten met een aspergesalade erbij. Morgen nog 400 km tot Albir bij Altea en 7 km van Benidorm, het is daar 22 gr.

• 17 Februari 2016 - 23:09

Marjan:

Die 22 graden....daar zijn we wel een beetje jaloers op hoor! Maar we mogen niet klagen, het is hier prachtig winterweer, het zonnetje schijnt al 2 dagen heerlijk. Giel al in korte broek ;o) en jullie hebben weer een lekkere salade gegeten, gezond hoor :-)
    Morgen nog even een laatste stukje en dan even geen reizen meer, toch?
    Groetjes weer

• 17 Februari 2016 - 23:15

Lia:

Dat adcocaatje smaakte anders heerlijk Marjan, wat heb je prachtige dikke dames gehaakt op een bankje, mooi hoor.
    We zijn echt op de gezonde toer hoor

• 18 Februari 2016 - 12:02

Arnold Leeman:

We genieten op nr 6 van jullie verslagen Via de sneeuw naar de zon
    Geniet maar en zorg bruin terug te komen
    Tot volgende verslag!

• 18 Februari 2016 - 21:45

Arnold Leeman:

Hallo verre buren,
    Zojuist met Olav gesproken,hij komt vrijdag jullie achterna naar Alicante,zwaai maar naar boven!
    Zijn stop daar is maar een half uur
    Goede reis verder!
    arnold en aditya

• 18 Februari 2016 - 21:50

Lis:

Hallo buurtjes, we zulken naar Olav zwaaien hoor, hier gaat alles prima en lekker temperatuurtje.