Donderdag - Reisverslag uit Altea, Spanje van Lia en Karel Kaandorp - WaarBenJij.nu Donderdag - Reisverslag uit Altea, Spanje van Lia en Karel Kaandorp - WaarBenJij.nu

Donderdag

Blijf op de hoogte en volg Lia en Karel

03 Maart 2016 | Spanje, Altea

Vandaag heeft de wasmachine weer staan draaien en alles ligt weer in de kast.
Een beetje mijn been ontzien vandaag en heerlijk in het zonnetje gelezen en gehaakt.
De mannen hebben lopend boodschappen gedaan, rugzak op en gaan.
Ank heeft rauwe witlof gemaakt en Giel heeft uien schoongemaakt en piepers geschild, die ik gebakken heb, Ank de uien gebakken, we hadden tartaar en varkenshaas erbij.
Karel heeft de tafel gedekt en afgewassen en Giel heeft weer afgedroogd. Was overheerlijk.
Nou Marjan we staan hier zo relaxed, niets moet en alles mag, is zo gezellig hier, leuke mensen om ons heen. Dus we hebben weer een week bijgeboekt hier.

• 03 Maart 2016 - 21:28

Marjan:

Lekker dat het zo goed bevalt! De maaltijden zijn al echt teamwork aan het worden, menig chefkok zou jaloers zijn op een zo goed op elkaar afgestemd team :-)
    Ik hoop dat jje been snel weer opknapt (al is lekker in het zonnetje zitten en haken natuurlijk geen straf :-)
    Groetjes weer

• 03 Maart 2016 - 21:32

Clasien:

hallo lia en Karel
    Gezellig bij jullie lekker gegeten met z'n allen .wij hebben vandaag daag 22 km gefietst. voor jullie misschien weinig maar ik begin na al die jaren.We zijn in Ameria geweest even weer alle soorten boten bekeken .lekker op een terrasje wat gegeten.weer terug en koffie gedronken. Veel sterkte met je been groetjes

• 03 Maart 2016 - 21:34

Marnix & André:

Beste Lia en Karel,
    We zijn blij dat jullie ginder zo genieten.
    Wij gaan van 1 tot 8 april naar Benidorm, dus laat maar wat zon ginder over voor ons.
    Groetjes en voor Lia XXX

• 04 Maart 2016 - 10:38

Annie :

Laat je maar lekker werwennen dan weet Karel ook wat eten koken (THUIS) is
    Ja blijf maar lekker nog in Spanje Hier sneeuwt het
    Wij waren van morgen om 6 uur op Schiphol