Zaterdag - Reisverslag uit Altea, Spanje van Lia en Karel Kaandorp - WaarBenJij.nu Zaterdag - Reisverslag uit Altea, Spanje van Lia en Karel Kaandorp - WaarBenJij.nu

Zaterdag

Blijf op de hoogte en volg Lia en Karel

05 Maart 2016 | Spanje, Altea

Gisteren na 1 kopje koffie de wandelschoenen aan en naar Altea gelopen, onderweg de 2e kop genuttigd ( de dames capucinno met heerlijke slagroom)
Verder gelopen langs de boulevard en zowaar we kwamen bij B&G uit, toch maar even kijken of er iets nieuws was binnegekomen, ja hoor een grijze broek en die zocht ik, ook maar gelijk die beige meegenomen die ik al had gezien, lekker strets.
De 2e spaarkaart was weer vol en Ank kon een gratis bloesje meenemen. Op de heenweg had Giel een tosti apparaat gekocht bij expert, vond mijn tosti's zoooooo lekker en die hebben we op de terugweg opgehaald.
Heerlijk geluncht bij Opera en na 7,5 km weer terug op de camping.
Om 17.30 uur naar Thomas en Gaby gelopen die een terras/restaurant hebben, alle drankjes 1 euro en bij elk drankje een zelfgemaakte tapas, tenminste vorig jaar, wij hebben geen tapas gezien, alleen 12 honden binnen. Er kwam zelfs een man binnen met 3 honden aan de riem en de vrouw duwde een kinderwagen met.......jawel een hond erin. Dus het begon aardig hondig te ruiken en wij weg, wilde daar eten. Dus hebben we heerlijk bij Anna weer gegeten.
Thuisgekomen weer een paar potten gekeesd en vreselijk gelachen, volgens ons speelden de mannen vals ,3 potjes gewonnen......
Vandaag een rustdag , met lezen en haken in de brandende zon, want het was heet, verbrand ondanks het smeren. De mannen weer met de rugzak op water en rosé gehaald, want die was op.

• 05 Maart 2016 - 20:14

Eutentheus:

Wij maken ons erge zorgen over jullie. Wat een vreselijk bestaan beschrijven jullie op "waar ben je nu? "
    Hou nog maar even vol wij genieten nog wel van dat rot weer hier. Groeten Nel en Dirk

• 06 Maart 2016 - 12:02

Marjan:

Getver! Een hondenrestaurant in plaats van een mensenrestaurant.... groot gelijk dat jullie de kuierlatten namen :-)
    Er is ook weer lekker ingekocht, hebben jullie al een aanhanger gevonden om alles mee terug naar Nederland te nemen?
    Dat de mannen steeds winnen bij het kezen kan geen zuivere koffie zijn :-), misschien moeten er eerst een paar borrels in vóór het spel begint?
    Veel plezier en groetjes weer

• 07 Maart 2016 - 17:37

Eldert En Clasien:

Hoi Wij zijn bijna weggestormd maar daarna kan het heerlijk weer worden zoals vandaag ook.Eerst lange broek en aan het eind korte broek. We hebben nog een maand om terug te gaan maar blijven hangen waar het mooi weer is. Jullie ook ? of hebben jullie een schema.
    Die hadden wij ook maar omdat eldert in het ziekenhuis belande is alles anders geworden. we genieten zeker maar rustig aan. nog fijne reis allemaal groetjes