Dinsdag - Reisverslag uit Altea, Spanje van Lia en Karel Kaandorp - WaarBenJij.nu Dinsdag - Reisverslag uit Altea, Spanje van Lia en Karel Kaandorp - WaarBenJij.nu

Dinsdag

Blijf op de hoogte en volg Lia en Karel

08 Maart 2016 | Spanje, Altea

Wij hebben zaterdag met z'n tweeën bij de chinees gegeten, de overburen hadden nog een lessie, ja het moet uit de lengte of de breedte dat tosti apparaat.
Zondag weer naar de markt gelopen hier, nog een mooie zilveren armband en ketting gescoord á 5 euro per stuk. Op een noors terras wat gedronken en binnen gegeten, het was onwijs warm op dat terras, we werden levend verbrand.
Maandag de wasmachines weer laten snorren, wat zijn dat toch een handige apparaatjes, een paar witte en dan lichtgekleurd en als laatste de donkere shirtjes.
Alles weer schoon in de kast. Naar de Japanner geweest en heerlijke gerechtjes weer uitgezocht.
Vanmorgen hebben we besloten om morgen verderop te trekken, richting Cartegena, dus snel wasmachines besproken en de grote stukken gewassen , gedroogd en gestreken. Ook heerlijk van het☀️ genoten. Ik heb een zuurkoolschotel gemaakt voor in de oven en tijdens het verwarmen 2 potjes gekeesd met een gelijk spel. Ook nog even facetime gesprek met Puck en Fien en Dave gevoerd, wat heel leuk was om de meiden te zien.
De buitenboel is opgeruimd en de fietsen staan ook weer in de garage, klaar om te gaan morgen.

• 08 Maart 2016 - 22:13

Marjan:

Leuk dat jullie een ander plekje gaan opzoeken. We horen graag weer waar jullie belanden.
    Veel plezier en goede reis!
    (We schoten in de lach hij dat stukje over het tosti-apparaat, haha :-)
    Groetjes weer

• 09 Maart 2016 - 05:53

Lia En Karel Kaandorp:

Ja Marjan lachen jullie maar, wij zagen Gieltje dagelijks met zijn zakje oud brood aankomen als het tosti apparaat in gebruik was. Nu mag hij zelf aan de gang.
    En op het hefbed gaan nog veel kleertjes hoor.