Guardamar - Reisverslag uit Guardamar del Segura, Spanje van Lia en Karel Kaandorp - WaarBenJij.nu Guardamar - Reisverslag uit Guardamar del Segura, Spanje van Lia en Karel Kaandorp - WaarBenJij.nu

Guardamar

Blijf op de hoogte en volg Lia en Karel

10 Maart 2016 | Spanje, Guardamar del Segura

Op de fiets naar het plaatsje Guardamar del Segura. Langs een rivier die vanaf de zee komt fietste wij naar een brug om aan de overkant te komen, en toen opeens konden wij door de droge bedding naar de overkant via een Belgisch pad, hobbel en bobbel.
Over een rotonde naar het centrum gefietst, dat was een lange, zeer lange straat, zijstraatje in naar beneden en toen kwamen wij bij het strand uit. Dat zag er zeer verlaten en troosteloos uit, zijn verpest met het gezellige Albir, denk...
Geluncht , omelet en voor de dames baquette ham en kaas, smaakte prima.
Via de haven en een mooi park teruggefietst.

• 10 Maart 2016 - 18:44

Marjan:

Leuk zo'n fietsroute. Jammer dat het strand wat tegenviel, maar er bleef hopelijk genoeg moois over voor foto's?
    Vandaag heerlijk weer hier, de eerste tuinklusjes zijn gedaan (maar nog wel met de bodywarmer aan. 'Het kan te gek ook' zou Giel zeggen :-)