Verhuisd - Reisverslag uit La Manga del Mar Menor, Spanje van Lia en Karel Kaandorp - WaarBenJij.nu Verhuisd - Reisverslag uit La Manga del Mar Menor, Spanje van Lia en Karel Kaandorp - WaarBenJij.nu

Verhuisd

Blijf op de hoogte en volg Lia en Karel

12 Maart 2016 | Spanje, La Manga del Mar Menor

Wij zijn vanmorgen verhuisd naar een andere plaats met betere wifi en meer zon, minder bomen.
Maar de was hing alweer , wat een gemak hebben we van net wasmachientje, kraan en afvoer naast de camper, ideaal.
Na de lunch op de fiets gestapt en naar het plaatsje La Manga gefietst, mooi tochtje langs de boulevard, werden nog aangehouden door een jonge vader, de kinderwagen had een slappe band, dus de mannen hebben effe de band opgepompt en hij was er erg blij mee.
Gelijk boodschappen gedaan bij de Dia en hier een bakkie en een...... Gedaan. Wij hebben nassi gegeten, was heerlijk

• 12 Maart 2016 - 23:51

Eutentheus:

Dat is leuk! Jaren geleden toen de kinderen nog jong waren hebben we vakaantie geviers in La Manga, op de smalle strook tussen het mar menor en de zee. Leuk dat jullie daar nu zijn. Doe ze maar de groeten van eutentheus. Of zijn jullie te moe vanwege de hoge temperaturen? Morgenochtend gaan we voor een bakkie naar Ank. Gezellig
    Groetjes

• 13 Maart 2016 - 07:06

Lia:

Vandaar dat ze hier met een schuin oog naar ons kijken, oh komen jullie uit de buurt van Krommenie........... Doe Ank de groetjes en geef haar een dikke kus van ons.

• 13 Maart 2016 - 11:04

Marjan:

Hé?? Ik dacht dat ik een reactie had verstuurd...er is zeker iets fout gegaan...
    Fijn dat jullie naar een beter plekje konden verhuizen, staan jullie evengoed weer bij elkaar?
    Wat een leuke foto van de kinderwagenredding, ik zie dat de directeur aanwijzingen stond te geven :-)
    Fijne dag en groetjes weer!

• 13 Maart 2016 - 11:15

Lia:

Je gelooft het toch niet.....kom terug uit de winkel en wie staat er in onze straat 3 plekken verder????? D'r had er ientje heimwee, nee hoor, hadden ook slecht internet en tv

• 13 Maart 2016 - 11:38

Annie :

Hoi vrij buiters
    Alweer verder de zon in .zoals het er nu uit ziet vertrekken wij 2 april naar Spanje Guadarmar is in de winter altijd een spookstad Dit is bij vele bekend, maar in de zomer erg gezellig Leuk strand .Geert ging daar altijd met zijn vriend tennissen 2 a 3 keer per week Hij kent daar verschillende mensen als we in de buurt zijn gaan we er weer langs
    Ik ben 3 dg in Bergen geweest met vriendin ,dat is niet zo ver van jullie huis.Maar kans op koffie ☕️☕️ was erg klein en zeker geen