Dinsdag in La Manga - Reisverslag uit La Manga del Mar Menor, Spanje van Lia en Karel Kaandorp - WaarBenJij.nu Dinsdag in La Manga - Reisverslag uit La Manga del Mar Menor, Spanje van Lia en Karel Kaandorp - WaarBenJij.nu

Dinsdag in La Manga

Blijf op de hoogte en volg Lia en Karel

16 Maart 2016 | Spanje, La Manga del Mar Menor

Vandaag weer op de fietsen bestapt en een mooi rondje gefietst.
Ook weer heerlijk in het zonnetje gezeten en een gezamelijke maaltijd gemaakt. Eiermie met kipfilé en verse groente, was natuurlijk overheerlijk. Ank en Karel met 4-0 gewonnen met kezen, dus hun dag kon niet meer stuk.
Vandaag 2 wasmachines aan, het bed verschoond en de handdoeken en alles is alweer droog hier in de zon en een klein windje. Bed weer opgemaakt en alles weer in de kast.
Morgen gaan we weer terug naar Albir, nergens zo gezellig aan de boulevard en het dorp als daar, ook missen wij B&G.......haha

• 16 Maart 2016 - 16:09

Arnold Leeman:

Hallo Lia en Karel, buren van dichtbij , een ook door de verslagen in de buurt.
    We vinden elke dag jullie verslagen in de email en houden zo jullie leven bij.
    Geniet maar van de vrijheid, de zon en de omgeving. Jullie zullen wel donkerbruin terugkomen !
    Jullie kaart kwam gisteren aan : hartelijk dank voor de attentie !

Hier zijn geen bijzonderheden , geen inbrekers, geen blauwe enveloppen etc.

Als we goed lezen, moeten jullie wel groeien van het lekkere eten ! Kun je eraf fietsen dus.

Gaat de rondreis nog verder ? De zon hoef je niet meer te zoeken !

Hartelijke groeten van nummer zes

Aditya en Arnold Leeman