Wintrich - Reisverslag uit Wintrich, Duitsland van Lia en Karel Kaandorp - WaarBenJij.nu Wintrich - Reisverslag uit Wintrich, Duitsland van Lia en Karel Kaandorp - WaarBenJij.nu

Wintrich

Blijf op de hoogte en volg Lia en Karel

30 Maart 2016 | Duitsland, Wintrich

Maandag hebben we weer een mooie rit gehad en heerlijk weer.
Met de lunch hadden de heren een bloemetje geplukt en op tafel gezet en hebben we in het zonnetje een broodje gegeten. Heerlijk genieten nog. Om 16.15 uur waren we in Dadilly bij Lyon op de camping.
Dinsdag gingen we weer op pad en werden de worsten gewarmd voor op het brood....mmmmm
De trouwe volgster van mijn reis Marjan staat met haar man Henk in Wintrich aan de Moezel waar ze heerlijke wijn hebben, die werden dus verrast op de camperplaats, waar ze rustig stonden aan de Moezel. Marjan heeft direct een wijnproeverijtje geregeld en zijn er een paar dozen rosé en witte wijn ingeslagen.
Met z'n zessen heerlijk gegeten in het dorp en om 21.00 uur werd de wijn bezorgd bij de campers.

• 30 Maart 2016 - 10:04

Marjan:

Wat was het een leuke verrassing dat jullie kwartet ineens de camperplaats opreed! We hebben het reuze gezellig gehad en lekker geproefd, gegeten en gedronken :-)
    Vanmorgen waren jullie al vroeg weer op de been,, maar heel begrijpelijk wanneer je nog een eind gaat rijden. Van schrik gingen wij er dus ook maar vroeg uit, we plukken de dag maar vandaag, hihi.
    Goede reis en hopelijk een succesvol bezoekje aan Haaksbergen!
    Groetjes weer