Maandag - Reisverslag uit l'Alfàs del Pi, Spanje van Lia en Karel Kaandorp - WaarBenJij.nu Maandag - Reisverslag uit l'Alfàs del Pi, Spanje van Lia en Karel Kaandorp - WaarBenJij.nu

Maandag

Blijf op de hoogte en volg Lia en Karel

21 Maart 2016 | Spanje, l'Alfàs del Pi

We hebben een paar zonnige dagen gehad en hebben gewandeld twee dagen.
Gister naar de markt gelopen hier en wie zat daar achter een glas bier, Ad Intema uit Heiloo, van de tennis, dus gezellig bij Ad aangeschoven en de dames bestelde lekker Sangria, het was tenslotte zondag.
Karel heeft ook eindelijk zijn kip gescoord van de markt en heeft die heerlijk op zitten peuzelen.
Voor de rest genieten wij hier van het zonnetje, badpak aan, haakwerkje erbij en genieten.
Eldert en Clasien sterkte vandaag met de elleboog operatie.

• 22 Maart 2016 - 11:53

Annie:

Hoi
    Het is nog steeds mooi bij jullie!
    Wij gaan 2 april op weg naar Spanje
    Mischien zien elkaar onderweg ergens
    Het wordt tijd dat wij weer weg gaan bijna geen tijd voor ons zelf zins we thuis zijn
    Eerst een weekend weg geweest met een vriendin en daarna een week lang